diumenge, 25 de gener del 2009

No serem moguts

Fa uns dies, a Sant Mateu, la Txaro em va ajudar a descobrir la cançó de Plain White T's que aquí us deixo:



De sempre he intentat entendre les cançons i captar el seu missatge, i fer-ne interpretacions si cal, per bé que, com ha quedat demostrat, no és el meu fort. Com que no n'entenc de música, centro els meus esforços en la lletra, i des de ben jovenet que he perseguit les lletres de les cançons que em semblava que deien alguna cosa interessant. Ara no sempre ho faig, el temps és poc de vegades, i amb els coneixements d'anglès es pot agafar la idea general del que diu un tema (quan la cançó és en anglès, és clar!). La cançó de dalt és molt més maca del que intuïa, i la recomano. Però avui volia parlar d'una altra cançó.

Fa dies que la sento, va arribar a mi a poc a poc, i sense despertar res especial. Però a força de sentir-la se'm va ficant a dins, em va posseint, i amb la lletra a la mà només era qüestió de temps que en fes un post. Les cançons que van agradant a poc a poc i que no decauen després d'un primer impacte són les que perduren i valen la pena. Em sembla que aquesta ho serà, i potser sentirem a parlar d'aquest grup, The Script. També la deixo, però qui vulgui la lletra, que se la busqui, ja no la vull llegir més.

3 comentaris:

  1. Ei, jo també coneixia aquestes cançons però desconeixia el significat de la lletra tot i que rítmicament sonen molt bé.
    He buscat la lletra i les he intentat traduïr i pel que he entés la lletra és molt maca. Tinc dubtes en algunes expressions que espero que me les resolguis.. és una bona manera d'apendre anglés, oi?

    Et passaràs demà per anar a la "botigueta"?jeje
    raquel

    ResponElimina
  2. Jo tb sempre he sigut més de lletres, i he après anglès escoltant The Cranberries, The Beatles, Guns'n'Roses, Nirvana, Metallica, ... Vaaaale, també escoltava Bon Jovi!! Era un repte treure la lletra i una satisfacció entendre les cançons. Sí, sí, "treure la lletra"!! Us en recordeu? és que abans no n'hi havia prou amb anar a internet i posar "Zombie lyrics", t'ho havies de currar una mica si no tenies el CD original... Quina joventut més dura!!

    Més tard, algú em va ensenyar a escoltar la música, però em segueix atraient més el contingut de la lletra.

    La primera cançó que has posat és preciosa i tendre de per si, però encara ho és més quan entens el que diu. La segona... no la podré escoltar fins a la tarda. Ja us diré el què!!

    ResponElimina
  3. Intuïa que t'agradaria la primera que has posat. Si em va agradar a mi, que sóc anti cançonetes d'adolescents enamorats...

    La segona està molt bé. Té una sonoritat i musicalitat molt Coldplay. Encara no he pogut escoltar detingudament la lletra. Ja ho faré i així podré participar d'aquestes converses tan interessants que teniu la Txaro i tu...

    Salut!

    ResponElimina