dijous, 28 de juny del 2007

El test d''intel·ligència'

Passejant per ca la Lluna em vaig trobar un enllaç a un test per saber si hom és estúpid. El post en el que està el vaig trobar molt positiu, i en un primer moment, no vaig parar esment al test aquest perquè en aquell moment no em sentia estúpid, i no tenia ganes que ningú em demostrés el contrari. Avui m'ho he pensat millor, i quan tenia una estoneta morta, hi he entrat i l'he fet. Es tracta, en definitiva, d'un test d'intel·ligència d'aquells de preguntes amb resposta múltiple, i que t'intenten embolicar perquè no encertis. Pensava que seria més en conya, però no, i ja m'agraden aquestes coses.

El problema és que a la feina ens agraden tota aquesta mena de trivials (i si juguem a trivials de genètica i biologia molecular, no jugarem a aquests...), i de seguida que algú m'ha vist fent el test ja el tenia darrera dient: "Apa, un trivial i no avises!!" I tot i que m'he esforçat en poder fer-lo sol, insistint que era d'intel·ligència i que després el fés cadascú pel seu compte, sempre hi havia algú que feia algun comentari que t'orientava. Jo he estat el primer, així que els resultats han estat els més fiables. M'ha sortit que sóc un 29% estúpid, no està malament, en sóc una estona llarga. El resultat del test m'ha donat 'fairly smart', així que encara.

Explico això per dos motius. Un d'ells, perquè m'ha fet gràcia i us convido a que el feu si us ve de gust. És en anglès i alguna parauleta l'haureu de buscar al diccionari, però més o menys s'entén. L'altre, és per dubtar una mica dels resultats que dóna un test com aquest. Em decanto per dubtar, perquè hi ha hagut sorpreses amb els resultats dels meus companys. Això no farà canviar la idea que tinc d'ells, però qui em semblava molt intel·ligent ha aconseguit uns resultats sorprenentment baixos, i en canvi, altra gent de per allà han demostrat ser els menys estúpids de tots, i jo ho posaria en dubte. Potser és que hi havia massa gent, potser és que això ho ha de fer cadascú sense influència externa, no ho sé. Alguns resultats me'ls crec, i d'altres me'ls hauria de creure, però no m'hi ressigno, no poden ser. Bé, prou de divagar. Si ho voleu provar, aquí us deixo l'enllaç al post de la Lluna, s'ha de clickar la foto de l'Einstein. Podria posar l'enllaç a la pàgina web, però així faig una mica de propaganda.

Diuen que no hi ha dos sense tres. Avui, tres posts de la Comunitat, a veure si abans d'acabar el dia algú s'anima a arrodonir el dia amb un quart.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada