dijous, 21 de juny del 2007

Doctora

I ja estem aquí. Sabíem que aquest moment arribaria tard o d'hora, quan comences, saps que en un futur no gaire llunyà hauràs d'acabar. Què durarà, quatre, cinc anys? El que sigui, però no gaire més que això. Ara només queda el mal tràngol final, però en unes hores, tot ha passat, l'adrenalina torna a nivells normals, les endorfines es disparen, i entres en un estat de relaxació que et fa sentir més cansat que mai.

En una mica més d'una horeta la nostra companya Berta farà l'acte de defensa pública de la seva tesi doctoral. Ella no n'és conscient, però si ha arribat fins aquí és perquè ja és doctora. La defensa és... bé, és una pantomima per justificar tots els diners que has pagat per poder acabar la tesi, una representació teatral en forma de monòleg, en definitiva, un final de festa tràgic, però que tindrà desenllaç feliç.

Doctora, que bé que sona. És la primera de nosaltres en acabar, tots els que podem estarem al seu costat en aquest moment tant especial de la vida. M'agradaria que ens ho expliqués ella mateixa, però no crec que tingui el cap per massa històries ara per ara, així que jo mateix deixo aquí escrit per la posteritat que algú de la Comunitat a assolit una altra fita, una fita que a mi em fa molta il·lusió compartir, perquè me l'estimo molt, ella ha guanyat la cursa dels becaris que batallen cada dia per trobar el seu lloc en aquest món. Felicitats Berta, i que les coses encara siguin millor a partir d'ara.

3 comentaris:

  1. Felicitats a la ja Doctora Bosch!!! Espero i suposo que s'haurà menjat amb pà en tomàquet aquests del tribunal... Cap problema! La Berta és una crack... Jo vull que m'enviï una d'aquelles fotos de confocal tan guapes i poder fardar d'amiga Doctora... Quines col·localitzacions cullons!! Els del tribunal s'hauran quedat esparverats!! Jeje... FELICITATS BERTA!!! Un brindis per tu!

    ResponElimina
  2. Hòstia Xexu! Sempre vas per endavant! Amb lo maco que hagués estat poder llegir això abans d'anar cap a Can Ruti... Aquestes coses s'avisen, home! (bé, tot i que la teva manera d'avisa és el mail, així que tampoc haguessim tingut res a fer).

    Ja he felicitat a l'homenatgeada, però ho vull deixar també per escrit: Felicitats Berta!

    ResponElimina
  3. Doncs jo no seré menys i m'he de sumar a les felicitacions per aquesta doctora taradellenca reconvertida en barcelonina per afers bioquímics i que finalment farà les Amèriques per a iniciar el post-doc, molt a prop de'n Guerau. És veritat que ja abans de defensar la tesi l'èxit estava assegurat, ho recolzen tots els bona resultats que durant l'etapa que ha estat a irsi ha aconseguit, però m'agradaria afegir també que la lectura m'ha encantat, ha estat clara i entenedora, i sobretot, li ha posat passió, que crec que és essencial a l'hora de defensar qualsevol cosa. En fi Berta, moltes felicitats!! Ara, l'aventura bioquímica continua, més enllà de l'Atlàntic, endevant campiona!

    ResponElimina