diumenge, 15 de gener del 2017

La guerra de l'enciam

Hi ha d'haver un apartat en aquest blog per aquelles cançons que no ens podem treure del cap, perquè no sé si s'ha descobert ja per què ens passen aquestes coses, a banda de la teoria de la pel·lícula Inside out. Com que em passo els dies escoltant la mateixa ràdio, i que em posen les cançons en bucle, hi ha moltes tonades que cantussejo sovint, però quan una melodia se't posa al cap noi, no hi ha manera. I mai és la que tu triaries, és clar. Encara que la d'aquesta setmana no és especialment molesta, però sí que em sembla sorprenent, perquè no sé d'on ha sortit. No sé com és que se m'ha instal·lat al cap i no n'ha marxat. Jutgeu vosaltres mateixos, però compte, si us passeu la setmana imitant pagesos i gendarmes, no vull cap responsabilitat!


2 comentaris:

  1. La Trinca?. Et feia més modern. ;-D
    Estaria bé saber quin mecanisme mental t'ha fet venir aquesta cançó al cap, potser és per aquella estrofa que diu que "Afrique commence a les Pirinnées" i que, en segons quines coses, continua sent ben actual?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes cançons de la Trinca continuen sonant molt actuals, i això em sembla preocupant. Aquesta no seria de les més actuals, precisament, però em fa molta gràcia, i que em matin si sé per què la setmana passada no parava de venir-me al cap. Però bé, aquesta setmana ja ha estat una altra pel·lícula, per la teva tranquil·litat!

      Elimina