dimecres, 12 de març del 2014

Veritats incòmodes

Una de les voluntats dels edimburguesos (no de tots, sinó d'uns en particular) en les seves properes vistes és que puguem assistir a un concert dels Amics de les Arts ara que treuen nou disc. Aquest tema no està resolt encara, veurem si ho podem fer coincidir. Però de moment us deixo aquí la cançó avançament del disc 'Ja no ens passa', que potser ja heu sentit, però m'agradaria saber què en penseu. A mi la temàtica m'ha semblat dureta, una d'aquelles veritats incòmodes que no cal que ens diguin, però bé, aquesta cançó faltava per fer. El vídeo, una altra producció amb actors coneguts rotllo 'Aniversari' de Manel. Veureu com la tornada s'us enganxa a la primera.


2 comentaris:

  1. Doncsa mi m'enganxa bastant la cançó, i a més, tot i ser dur, la temàtica té molta realitat de vegades. A veure com són la resta de cançons del disc, me'n mor de ganes! I a veure si ens podem deixar caure en elgun concert!

    ResponElimina
  2. Sí, a mi també se m'ha engnaxat molt la cançó però el tema és força dur i trist a la vegada. Ja tinc ganes d'escoltar tot el disc (i en directe més). Per cert, que n'opineu de la portada del disc? la noia fa una cara de que la deixada la parella...

    ResponElimina