divendres, 4 de febrer del 2011

Estrella merengue

Que sí, que ja sabem que els d'Estrella Damm són uns cracks fent anuncis, que sempre ens saben tocar la fibra amb els seus anuncis, o fer-nos l'estiu més amè amb la seva cançoneta enganxosa i les seves imatges balears. Però també podem riure una mica, oi, que no sempre ens hem d'estar tirant floretes, que les coses van com van... mireu, mireu què m'han enviat l'Elur i l'Assumpta. Una versió del ja famós anunci del 'Què tenim?' una mica peculiar. As-pac-ta-cu-lar!! 

5 comentaris:

  1. Plas, plas, plas! Em poso dempeus mentre no puc parar de riure amb la frase: "Tener, tener, los tenemos por corbata". Boníssim!

    ResponElimina
  2. Genial!! És boníssim i a més està molt ben fet (els gestos i tot plegat). M'encanta...

    ResponElimina
  3. i aquest accent català? m'encanta!

    ResponElimina
  4. Hahahaha en Josep Lluís també s'ha fixat en l'accent català ;-)

    A mi m'agrada molt quan diu allò de "Tenemos a Pedro León" "Pedro León no és ni Maradona ni Zidane, hace dos días estaba en el Getafe"... és que quadra GENIAL amb els gestos :-))

    ResponElimina
  5. Ei, molt bo tot i que m'agrada més el de veritat

    gràcies per penjar-lo, Xexu!

    Raquel

    ResponElimina