dilluns, 14 de juny del 2010

Iceland rules!

Si no ho heu fet ja, s'ha de començar a pensar en les vacances. Em sembla que tots teniu destinacions ja, les podríeu compartir aquí. Per ara, jo us vull deixar un vídeo promocional d'Islàndia que a mi m'ha convençut i m'ha renovat les ganes d'anar-hi, que per altra banda, mai no havia perdut. Sé que a vosaltres tampoc no cal que us convencin de res, però per si no ho veieu clar, mireu el vídeo i després em dieu. Un país tan feliç s'ha de visitar, no? Ara que, no parlen dels suïcidis ni de que nou mesos l'any no es pot ni sortir de casa del fred que fot. Però són simples anècdotes, ja veureu.

Inspired by Iceland Video from Inspired By Iceland on Vimeo.

4 comentaris:

  1. El video promocional esta molt be, tant de sol, tanta alegria..., sembla el d'estrella damm. Jo tambe vull anar a islandia, pero m'agradaria fer-ho als mesos de fred (gener o febrer) que es quan es poden veure les aurores boreals.A l'estiu prefereixo anar a la platja.

    raquel

    ResponElimina
  2. A mi també m'ha semblat com un anunci d'estrella, amb la diferència de que al mediterrani de debò es pot anar amb màniga curta...

    És molt xulo i alegre. Jo ja tenia ganes d'anar-hi, però ara en tinc més!

    Mitjons, petons i americanes!

    ResponElimina
  3. Mira, fa 3 estius que intento convencer a la parenta d'anar a Islandia. Icelandair fa vols directes de Reykjavik a Minneapolis: podriem estar-hi una setmaneta i despres acabar d'arribar a BCN, pero la Noemi no es deixa convencer...

    Suposo que aquest es un moment ideal per dir-vos que la Noemi i jo NO VINDREM a BCN aquest estiu... Sniff, sniff... El motiu no es un altre que ANEM A KENYA de safari. Es una especie de "victory trip" com diuen aqui, per celebrar els ultims exits academics. No ho sembla, pero son tropecientas hores amb avio (8 fins a Amsterdam i 8 mes fins a Nairobi) i ens hi estarem un parell de setmanes. Ja m'he vacunat de tot lo vacunable (tifus, polio, febre groga, meningitis, grip, hepatitis A i tinc les pastilles per la malaria), tot i aixi, un es pregunta si val la pena correr aquest riscos.


    Us informare!

    ResponElimina
  4. El vídeo és genial jajaja

    Islàndia, potser a l'any que ve (potser, de probabilitat real no de desig), de moment, aquest estiu me'n vaig a Malta i a Cerdenya... i on la meua motxilla (i els reduïts ingressos que em queden) em porte :)

    ResponElimina