dilluns, 29 de setembre del 2008

M'agrada, i punt!

Ja que tenim la pell de tardor posada, quin millor moment per dir quatre paraules, ja que la tardor, com m'he cansat de dir, és la meva estació preferida. No en sé els motius, i no sé si gaire gent pot dir amb certesa per què els agrada més una estació que una altra, si totes tenen algunes coses bones i d'altres de dolentes, però tots en tenim una, oi?

M'agrada la tardor perquè va amb el meu caràcter, i els que em coneixen poden pensar que sí o que no, però em sento tardor i m'agrada. Fa menys calor, comencen les pluges i tot agafa una tonalitat marronosa. La nit ens sorprèn abans, i convida a quedar-se a casa al vespre i prendre una sopeta. Que tot això també ho té l'hivern? I què, a mi m'agrada la tardor. Potser és per això que en aquesta època és quan més ganes tinc d'escriure.

És una època que ha de portar més canvis a la meva vida, per començar, en el pla laboral, i m'hi sento més còmode que en altres moments de l'any. Ara per ara estic en standby, però aviat m'activaré, i gaudint dels bonics dies de tardor, amb les fulles caient, amb les castanyeres a les cantonades (sí, encara n'hi ha), i amb que aviat serà Nadal al Corte Inglés, segur que me'n sortiré. Tinc ganes de trobar una estabilitat i centrar-me una mica. Que ja va sent hora.

1 comentari:

  1. Si vols castanyers, jo sé un lloc on n'hi ha molts! hi podem anar a buscar castanyes plegats mentre m'expliques els plans que tens.

    Vols que et digui que no sé encara quina és la meva estació preferida? Sempre havia estat l'hivern, però ara sembla que m'agrada més la primavera. La tardor també està bé, perquè tot comença a fer aquella olor de fred, però encara pots estar al carrer sense pelar-se de fred.

    M'agrada que t'agradi i punt!

    ResponElimina