dijous, 7 de juny del 2007

Llista del que em vull endur a Vietnam (encara està per retocar...)

Calçat:
- Bambes
- Sandàlies de riu
- Sandàlies normals grogues

Roba:
- Texans
- Samarreta de la puka
- Samarreta M/C "No perdis el nord"
- Samarreta S/M groga
- Samarreta S/M negra
- Samarreta tirants negra
- Top groc que a en Gerard no li agrada
- Top groc H&M
- Top marró
- Faldilla ratlles de fil
- Mini texana
- Pantalons curts texans
- Pirates negres ?
- Pareo
- Bikini gropc
- Bikini del peix ?
- Pantalons xandal (prims)
- Jaqueta yoli o decathlon
- Jaqueta Mètric
- Vestit marró
- Roba interior

Neceser:
- Sabó de cos
- Xampú
- Pinta
- Desodorant
- Protector solar
- After sun
- Oli johnsons Aloe Vera (en envàs petit)
- Cutxilla
- Raspall i pasta de dents
- Toallitas refrescants
- Tampax
- Diadema
- Monederet amb gomes, clips, ... per recollir els cabells
- Tovallola gran
- Tovallola petita
- Kleenex

Altres:
- Càmara petita
- Carregador de la càmara
- USB per passar les fotos
- MP3 (si en tinc!)
- Llibre
- Ulleres de sol
- Tabac
- Encenedor
- Passaport
- DNI
- Targeta de Crèdit
- Targeta de Dèbit
- Targeta Qatar Airways Privilege Club
- Llibreta (diari)
- Bolis
- Celo
- Sac de dormir?
- Xiclets
- Coixí per l'avió (inflable)
- UNO
- Trivial??
- Menjar per l'avió (Pim's!) - ens en deixaran portar?
- Mòbil
- Carregador del mòbil
- Ronyonera "slim"
- Moneder pel pot (segur que ningú més hi pensa!)

Equipatge:
- Motxilla nova (si m'arriben els vales del Decathlon!).
- Motxilla de sempre (si no m'arriben els vales de Decathlon!).
- Motxilleta petita verda.
- Motxilla "plegable" (regalada per Rac105).
- Ronyonera verda ?

Botiquín: parlaré amb el farmacèutic...

6 comentaris:

  1. Carai, això si que és previsió! Jo que sempre ho faig tot sobre la marxa... Però és clar, aquest és un viatge per pensar bé el que es porta. Sobretot, no et deixis la càmera!

    ResponElimina
  2. Et proposo que també et portis un impermeable, crema de cacao, ulleres de sol, after-bite, xancletes per la dutxa, caramels per l'avió pq no us xiulin les orelles... ja t'aniré dient més coses que se m'acudeixin..
    vinga, que ja queda menys

    ResponElimina
  3. Raquel, I love you!

    Ahir ho vaig penjar simplement per compartir-ho, però m'adono de que em servirà per estar segura de que no em deixo res. Si us plau, no dubteu en donar-me idees.

    Xexu, I love you too!

    ResponElimina
  4. ???? Que m'he perdut? Te'n vas a vietnam?

    ResponElimina
  5. Falten dues coses imprescindibles: aquells tangues de leopard que tant m'agraden i condons (gust a plàtan).

    ResponElimina
  6. No et deixis el Kalashnikov.

    ResponElimina