dimarts, 19 de juny del 2007

I si cancelo les vacances?

Ja que aquest blog també es una mica meu, reclamo el dret a fer-lo servir per desfogar-me.

Estava pensant: arribo el dia 22 a BCN. El dia 27 haig d'entregar un trebal pel master. El dia 4 presento el DEA, i marxo el dia 9. El dia 11 haig de presentar un altre treball per el master.

Això són vacances? Això es una puta merda. Per això fa 6 mesos que espero en candaletes que arribi l'estiu? Per venir a treballar a Palamós? A més, tinc la impressió que el meu director de tesi té menys ganes que jo de treballar, lo qual podria ser motiu de premi guines.

O sigui que estic mirant que faig. Si cancelo el curs del master (del qual no em tornen el 20%), si vinc de vacances a treballar, o si paso de tot...

Hay alguien al otro lado?

3 comentaris:

  1. Primer de tot, aquest blog no és una mica teu, és totalment teu i pots fer-lo servir pel que trobis més convenient.

    I segon, ni de conya cancel·les les vacances. La dura vida del científic fa que se t'ajuntin un munt de coses indesitjables aquests dies, però que no n'hi haurà de bones? Veuràs la família, els amics, disfrutaràs del clima, podràs parlar català a tot arreu i sobretot, coneixeràs la Nora. Això no té cap preu, i res referent a la feina no pot compensar aquest fet.

    ResponElimina
  2. No canviaràs mai Frigo.

    Recordo el teu darrer any de bioquímica, de biologia i de català (terriotorialment parlant).

    Tu eres el primer que no en donaves ni un duro de tu mateix. Tot solet, i sense que ningú t'ho demanés, t'havies fotut a la gola del llop i anaves tan de cul que ja no sabies si mocar-te amb els apunts de genètica molecular i endur-te un paquet de kleenex a la biblio o fer-ho al revés. Sigui com sigui, el desenllaç no és cap secret per a ningú: Vas sobreviure com un campió, et vas llicenciar en Bioquímica i en Biologia (que no servia de res, però bueno, et vas quedar més a gust que Déu el setè dia de la creació), te la vas fotre cap als USA (allunyant-te de la idea de Pamplona) i mira't ara: emmerdant-te de nou com un campió.

    Jo sé que el cos t'ho demana i, per molt que diguis que ja no ets el que eres, te'n sortiràs i, a sobre, disfrutaràs d'haver anat de cul i haver succed at last.

    Vinga, agafa el teu millor pot de gomina, aixeca't els pilis sessuàh, i a per totes!

    ResponElimina
  3. Si més no els vostres comentaris m'han fet somriure! (Mission accomplished).

    Per cert, Pamplona. He conegut un tio aqui a la Mayo que esta fent el postdoc i que va fer el doctorat a Pamplona amb el grup que jo havia parlat. El tio, que es un catchondo de la hostia, te 27 anys i ja es postdoc. A més és del Barça (primer l'Osasuna, però).

    Només volia compartir aquesta historia amb vosaltres...

    ResponElimina