dimarts, 9 de febrer del 2010

Tercer aniversari


Tal dia com avui, ara fa tres anys, va néixer el blog de la Comunitat del Fosfat. 1096 dies (el 2008 era de traspàs!), i 264 posts després, encara estem aquí. I no és poc. Anem fent reflexions, parlant de temes d'actualitat, fent recomanacions de música i sèries, i expliquem les nostres coses, en definitiva. Jo que sóc poc donat a celebrar els meus aniversaris, però sí que m'agrada celebrar els dels meus blogs, estic content de poder compartir aquest moment amb tots els integrants de la Comunitat i amb tothom que passi per aquí. Moltes felicitats a tots, perquè els blogs ja se sap que són només de qui els escriu, i a més en aquest cas els que escrivim som uns quants. 3 anyets ja, que per mi significa la maduresa d'un blog. Us convido a seguir endavant amb aquesta eina nostra de comunicació, per molts anys i visca la Comunitat!

4 comentaris:

  1. Doncs Felicitats, Comunitat! per molts anys més plens de cròniques de concerts d'AF, d'actualitat, d'anècdotes, d'amistat.... i també enorabona a la gent que s'encarrega de mantenir-te viva!

    raquel

    ResponElimina
  2. Doncs sí senyor, moltes felicitats Comunitat!! Com passa el temps, ja fa 3 anyets de posts compartits, i per molt més temps!!

    ResponElimina
  3. 3 anys... i sembla que fos ahir. Quin gran tòpic, però quina gran veritat.

    Gràcies, Xexu, per recordar-nos-ho!

    ResponElimina
  4. Ja haureu vist que avui estic en un rampell d'enyorança bloguera...

    264 posts!! Moltes felicitats! I moltes gràcies, Xexu, per fer de "blogotecari" de la Comunitat.


    Una abraçada a tots!

    ResponElimina