dimecres, 4 de juny del 2014

A la merda el sistema

Necessito un lloc on desfogar-me que no sigui el Bona Nit perquè no m'agrada parlar de les mateixes coses en tan poc temps.

Primerament, jo: Dues carreres, un doctorat sense rematar, titulació d'anglès, coneixements d'informàtica i 10 anys d'experiència. A l'atur des de fa molts mesos.

El meu cosí: Problemes per acabar l'escola, una FP, carnets de conduir de tot vehicle que es mogui. Feina estable i ben remunerada. Boda a l'engròs i viatge de noces a Nova York i a Riviera Maya.

I a sobre hauré de comprar roba i pagar el regal de la seva puta boda. A la merda el sistema.

3 comentaris:

  1. Felicita el teu cosí de part meua, per l'originalitat en el viatge de noces.

    ResponElimina
  2. Jpmerch, a mi m'és igual que sigui original o no, no són destins que triaria, però no tinc diners per fer-ho, així que...

    ResponElimina
  3. Bff!! Doncs sí, què vols que et digui... Tot plegat és el món del revés. I això dels casaments, jo crec que és per gent d'un altre planeta. La gràcia és que et conviden, però has de pagar-te el doble del cobert, quan en realitat moltes vegades el convit el paguen els pares...

    ResponElimina