dijous, 23 de maig del 2013

Up all night to get lucky

We're up all night to the sun
we're up all night to get some
we're up all night for good fun
we're up all night to get lucky


I escoltant aquesta genial cançó dels Daft Punk que han tornat aquest 2013, i a la que m'he enganxat sense remei, em venen pensaments d'una nit en que vam quedar a la Catedral, d'un sopar amb moltíssima gent, d'un Panam's fins les tantes, d'alguns que van anar a la platja després, d'un cafè amb llet a l'Estudiantil (algú encara prenia cervesa), d'un autobús cap a la Zona Universitària i d'una classe de Genètica Molecular a primera hora. We're up all night to the sun.

Una nit que va canviar la vida a alguns, i que va deixar algunes actuacions memorables que marcarien la concepció que ens quedaria d'uns altres. Una nit per recordar, tot i que molt probablement alguns no en recordin massa cosa. Una nit a la que crec que li devem força. We're up all night to get lucky.

2 comentaris:

  1. Sí senyor, all night long, qué noche la de aquel día! La nostra va ser una promoció especial, que ens va canviar moltíssimes coses de les nostres vides, ben cert que és. Aiiiiiish, el temps vola moooolt ràpid!

    ResponElimina
  2. All night long... per mi, aquella nit s'ha allargat tota una vida! I més, perquè en alguns casos ha derivat en una altra vida.

    Recordo moltes coses, d'aquella nit. El més habitual és que els records s'esborrin, però hi ha casos -i aquest és un d'ells- en els que queden fixats de per vida.

    Jo vaig anar a dormir. Jo no vaig venir a Genètica molecular. I no perquè no volgués, sinó perquè m'havia de quedar a dormir a casa d'una persona a qui havia promès acompanyar.

    ResponElimina