divendres, 22 de gener del 2010

Tot està bé

Sóc en un bar a la cantonada llobregat-mar d'Aribau amb Mallorca. Estic esperant pacientment que una metgessa del Clínic m'avisi per a acudir a la seva cita de les 10 del matí, que primer ha endarrerit fins les 12 i després fins quan em truqui (ara són les 12:30). No em molestaria gens, si no fos perquè he de fer feina amb ella i no sé si tindrem temps d'enllestir-hla tota, perquè a les 15:30 he quedat amb l'administrativa del servei de farmàcia per a fer la comptabilitat de la medicació de l'estudi en qüestió. Com a rebot, en comptes de fer servir la meva eina de treball per a treballar, l'he fet servir durant una estona per a compartir amb vosaltres aquest moment.

Acaba de sonar una cançó desconeguda de l'Ismael Serrano. La seva veu em transporta a molts moments de la meva vida. Al cotxe (la primera vegada que el vaig sentir, molt ben acompanyada), al carrer llobregat, a Canaletes/París la nit de San Denís... És un crit melancòlic que omple el silenci fent-me venir al cap el curiós sentiment de que "no estamos tan mal", de que he viscut temps molt bons i de que més que en viuré. Així. Tranquil·lament. Sense trencar del tot el silenci, com acompanyant-lo.

Quines coses, no?

Ah! i m'acaba de trucar el meu germà, que tot està bé, que seré tieta.

Escrit el dia 13 de gener.

4 comentaris:

  1. I jo estic content d'haver-ne pogut compartir-ne tants amb tu... i de saber que en viuré molts més.

    Molt bo l'article, molt ambiental. Has fet que estiguem aquí amb tu, compartint l'estranya sensació...

    ResponElimina
  2. Quin escrit més maco, m'ha agradat compartir amb tu aquest moment, com tants altres que hem viscut. Haurem d'anar algun dia a San Denis, no?

    Al principi, en llegir que esperaves la metgessa i veient el títol, m'he espantat una mica, fins que he vist que ets de les poques que visita metges per feina més que per malaltia.

    Felicita al taxista de part meva, tieta!

    ResponElimina
  3. Txaro, molt maco l'escrit, molt natural, com tu.

    Moltes felicitats als embarassats!

    raquel

    ResponElimina
  4. Sí senyora, peasso post. M'ha agradat aquesta "crida a la memòria" de la música en un moment donat, quines coses quines coses sí!

    Ah, i moltes felicitats tieta i felicitats als papis!!

    ResponElimina