dimarts, 6 de març del 2007

Hores de son

Resulta que fa dies que em tenen treballant com un puto esclau al laboratori. I encara no havia tingut el temps i l'energia d'escriure un post una mica allò amb cara i ulls!

El meu cap de setmana va començar quan vaig marxar de la feina el divendres. Com no podria ser d'altra manera vaig acabar el dia al Citometre de Fluxe, la meva maquina mes millor predilecte! Després corre per arribar a temps a futbol (ara jugo a futbol, qui ho havia de dir). La primer part la muerte 6-0. La segona un infierno: ens empaten fins a 6-6 pero al final vam guanyar 8-6. Tothom, evidentment, volia sortir a privar i a celebrar-ho. Jo, home responsable on els hi hagi, vaig haver de declinar la invitació: tot sigui per un futur brillant...

A les 10 cap a dormir que l'endema al matí, a les 5.30 com un clau el despertador sona. Toca conduir 90 minuts cap a Minneapolis per fer 7 hores de classe (toca'm els ous!). Primera classe, Finances, bé. Segona classe, Marketing... el dissabte que ve haurem de presentar un treball. Treball que hauria d'estar escrivint ara mateix, enlloc d'esciure al blog.

Diumenge, tancat a casa fent el puto treball... Respira... el semestre s'acaba d'aquí un mes... Llavors podré dormir....

Per cert que parlant de concerts avui m'ha arribat les entrades per anar a veure The Fray (que canviaria ara mateix per haver pogut anar a veure AF amb vosaltres!). Si tot va bé durant aquests proxims mesos veuré Snow Patrol, The Killers i potser Scissor Sisters.

Us enyoro molt i gaudeixo molt del tot el que escriviu!

4 comentaris:

  1. Ja saps que qui vol peix, s'ha de mullar el cul, o el que és el mateix, qui vol alguna cosa, alguna cosa li costa. Però els que et coneixem sabem que ets capaç d'això i de més, jo ja he flipat alguna vegada amb la teva capacitat.

    Ah, espero la crònica de Scissor Sisters, que en directe han de ser l'hòstia!

    ResponElimina
  2. Que jugues a futbol?? Això està molt bé!! és millor jugar-hi que mirar-lo per la tele... sabeu que el president del BBVA és qui farà la sacada d'honor del partit barça-madrid?? que guai, no??

    ResponElimina
  3. Txari, jo jugo a futbol! Qui ho havia de dir...

    ResponElimina