dijous, 9 d’agost del 2007

El meu primer curset

AAI, American Association of Immunologists, ha organitzat un curset d'immunologia a Minneapolis, al qual he tingut el plaer i la sort d'assistir. El curset s'acaba en 1 hora, cosa que per part està bé, però em sabrà greu. He pogut coneixer a gent de la Mayo que no coneixia i a algú de la Universitat de Minneapolis.

La veritat qu em pensava que les conferencies i els cursets només eren per anar de juerga i fer vacances una setmana però he après TANT durant aquesta setmana! He aprés la part d'immunologia amb la que no treballo i he aprés més de la immunologia que sí que faig servir. Les 2 setmanes abans del curset vaig treballar com un cabrón y les 2 que vé, más de lo mismo. Per tant, puc assegurar que a) s'aprén, b) nos són vacances i c) no es surt tant com em pensava.

Ara només falta dissenyar un plan per anar a la pròxima conferencia del AAI, a San Diego!

2 comentaris:

  1. Aquí el nostre Frigo envoltant-se de la gent important de la Mayo, això està bé, home, així m'agrada. I també m'alegro que hagis après alguna cosa bona d'immuno, perquè si ens hem de fiar del que vam aprendre amb en Lloberas... ai perdó, que és el teu capo d'aquí...

    ResponElimina
  2. Jeje, absorveix, absorveix tot el que puguis mentre puguis!!

    ResponElimina